حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

جاذبه و دافعه حضرت مهدی(عج) * اختصاصی

امام زمانی که خود برای پایان دادن به وضعیت اسفبار آخرالزمانی وارد عرصه می¬شود، خود متهم به کشتار است! حقیقت دیگر این است که ظهور مهدی رحمتی برای مومنان و نقمتی برای کافران است و شگفتا که ابلیس که نابودی او و ایادی او یکی از اهداف ظهور حضرت مهدی(عج) است، همو که در دروازه کوفه سرش به دست امام عصر(عج) از تن جدا خواهد شد2، تا جهانی بدون ابلیس را تجربه کنیم، طبق سنت شیطانی¬اش هر آنچه را که به زیان اوست به انگاره¬ای در اذهان بشر تبدیل و او را نیز در کنار خود و رو در رو با امام عصر(عج) می¬بیند و می¬قبولاند. از آن روست که گزاره مشهور پیش¬گفته از افواه عوام مردم خارج می¬شود که: «اگر قرار است سرم از تنم جدا شود، بهتر است نیاید!»



ادامه مطلب ...

 

 

هبوط مسائل اخلاقی و انسانی در زنان: جامعه پیش از ظهور، جامعه‌ای مملوّ از فساد و بی‌بند و‌ باری‌های اخلاقی است، کردارهای حیوانی گروهی انسان‌نما، آن‌چنان فراگیر می‌شود که حالت عادّی به خود می‌گیرد. روایاتی که این وضع اخلاقی پیش از ظهور را بیان نموده‌اند، بسیار زیاد است.محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر(ع) عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(ع) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.»

 

 



ادامه مطلب ...

 

چرا کوفه مقر حکومت امام زمان علیه السلام است؟

 

چرا امام زمان (علیه السلام) با تمام وجود تمام بی‌ وفایی های مردم كوفه از زمان حضرت علی ـ علیه السلام ـ و امام

حسین ـ علیه السلام ـ باز به كوفه می روند و مقر حكومت خود را در آن جا قرار 

می دهند؟ آیا می شود گفت چون از لحاظ سوق الجیشی كوفه مناسب است امام زمان (علیه السلام) به آنجا می روند، و تشكیل حكومت می دهند؟ چرابه یكی از شهرهای ایران نمی آید؟

 



ادامه مطلب ...

 

منجي موعود عجل‌‌الله تعالي فرجه‌الشريف از نگاه نهج‌البلاغه-بخش اول

 

چه زيباست شخصيت خاتم الاوصياء را در آينه بيان سيد الاوصياء مشاهده نمودن.
چه گويا و پر پيام است روش و منش منجي بشريت را از نهج‌البلاغه اميرالمومنين عليه‌‌السلام شنيدن.
چه دلنشين است قصه‌هاي يوسف زهرا سلام‌الله عليها را از زبان مظلومش علي عليه‌‌السلام شنيدن.
چه سبز و بهاري است داستان بلبل بوستان انساني را در ترنم و زمزمه‌هاي باغبان اميد‌ها جستجو كردن.
 
چه عرفاني و جان آفرين است از كلام امام العارفين به سيره سيماي فروزنده فرزندش حضرت مهدي عجل‌‌الله تعالي فرجه‌الشريف راه يافتن.

 



ادامه مطلب ...

 

مهدویت و جریان‌های فرهنگی

 

مطلب حاضر گفتاری است از حجّت الاسلام و المسلمین سيّد محمّد مهدی میرباقری كه در جمع اعضای «جامعه اسلامی مهندسان تهران» حول اندیشه مهدويّت و الزامات و موانع آن ایراد شده است. ایشان با طرح دامنه بحث اندیشه مهدويّت از انبیای عظام تا برپایی دولت حضرت مهدی(ع) در پایان تاریخ و لوازم آن در دوره جمهوری اسلامی ایران را موضوع كلام خود قرار داده و پس از جریان‌شناسی گرایش‌های مهدوی در جامعه كنونی، به تعدادی از شبهات مطرح شده، پاسخ گفته‌اند

 



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:آرمگدون, :: 10:48 :: نويسنده : مهردادفلاحی

از آرمگدون تا قَرقیسیا - قسمت اول

چكیده

آرمگدون نام نبردی است كه به باور مسیحیان صهیونیست در آخرالزّمان، در منطقه‌ای به نام «مجدو» رخ خواهد داد و در آن نبرد، نیروهای مسیح و ضدّ مسیح، كه نماد حقّ و باطلند، با هم می‌ستیزند و سرانجام نیروهای مسیح پیروز می‌شوند و از آن پس، یهودیان سروران زمین خواهند بود و دیگران بندگان آنان. به باور نگارنده دست استعمار از آستین باورنمایی مذهبی بیرون آمده است و سر آن دارد كه سرتاسر جهان را با دود و آتش دمساز كند؛ چه مردم اگر پشتیبان دولت خویش نباشند، آن دولت در رسیدن به مقاصد خود زبون است؛ از این رو برای آنكه ملّت خویش را برای چیرگی بر جهان با خود همراه كنند نبرد هسته‌ای بزرگی را كه ناگزیرند به راه اندازند، رنگ مذهبی بخشیده‌اند و آن را از باورهای مسیحیان و یهودیان می‌شناسانند.



ادامه مطلب ...


برتری قدرتمندانه بر آنان که در برابر اندیشه توحیدی به معارضه بر می‌خیزند، خواسته حضرت بقیةالله(عج) است. براساس این فقره از دعا، از سویی تلاش در جهت دستیابی به توانایی‌هایی تکنیکی و تاکتیکی و آخرین دستاوردهای دفاعی و از طرفی کوشش در جهت تقویت ایمان و صبر و استقامت، وظیفه گروه‌های نظامی در عصر غیبت است: والغلبة. 



ادامه مطلب ...
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:مهدویت, :: 18:27 :: نويسنده : مهردادفلاحی

محبوبیت اجتماعى حضرت مهدی (عج) 

 

حضرت مهدى (علیه السّلام) قیام نمى کند تا زمانى کهنفس زکیّه به شهادت مى رسد. پس هنگامى که نفس زکیه کشته شد، اهل آسمان وزمین، بر قاتلان او خشم ناک مى شوند. در این هنگام است که مردم، گِرد مهدى (علیه السّلام) جمع مى شوند، و او را همانند عروسى که شب زفاف به سوى خانه ى شوهر مى برند، براى حکومت مى آورند.

 

 



ادامه مطلب ...

این روزها که سپری می شود، حال و هوای دلم جور دیگری است. امسال هم محرم و صفر تمام شد و ربیع با مژده فرارسیدن بهار و امدن منجی، تلنگری است که آیا دلت نیز بهاری شده است و امادگی پذیرایی از آخرین حجت الهی را داری؟...
به گزارش جهان، این کلام پیر و مراد این انقلاب امام خمینی(ره) که گفت: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» که شاید بارها آن را شنیده باشیم. اما تا بحال به معنای واقعی این سخن اندیشیده اید؟! محرم و صفر دو ماه متوالی است که در آنها به عزاداری برای آل الله می پردازیم و در عزای ایشان به سوگ می نشینیم.
 



ادامه مطلب ...

به گزارش شیعه آنلاین، محمد قبادی نویسنده وبلاگ دیتا در آخرین پست وبلاگش نوشت: شاید بعضی ازشما دیده باشید برخی ائمه جماعات در رکوع آخر نمازشان این ذکر را می گویند: «اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ تَرَّحَّم عَلی عَجزِنا وَ اَغِثنا بِحَقِّهِم». این دستورالعملی است که خود آقا امام عصر (عج الله) دردیدار باآیت الله مرعشی نجفی به ایشان فرمودندکه دررکوع‌های نماز بویژه رکوع اخر تاکید کردند بخوانید.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها